Sara Akram
Wyznaczniki gatunkowe komentarza internetowego |
|
Małgorzata Broszko
Jak dzyndzyk z nici w kłębek ułożonych stał się nazwą męskiego członka – analiza historycznojęzykowa wybranych nazw narządów płciowych w polszczyźnie |
|
Weronika Dulęba
Jaką wartość mają ciała zwierząt? Relacje międzygatunkowe w twórczości Marii Sadowskiej |
|
Ewa Goczał
Adam Kadmon: pierwocina ciał, porcelana dusz. O jednej figurze kabalistycznej w wybranych poezjach somatycznych (Wat – Ficowski – Matywiecki) |
|
Ewa Górecka
Pomiędzy rytmem a chaosem. O ciele w poezji Anny Frajlich |
|
Michal Habaj
Der Wandel des griechischen Körperideals im alten Griechenland von Homer bis Alexander am Beispiel schriftlicher Quellen |
|
Agnieszka Janiec-Nyitrai
Ciało jaki pretekst. Wybrane zagadnienia związane z cielesnością w prozie Milana Kundery |
|
Joanna Kogut
Ciało malowane – piękno jako twór konsumpcyjny |
|
Radosław Kubus
„Ciało jako medykament”. Wybrane przykłady części ciała ludzkiego i jego pochodnych mające zastosowanie w nowożytnej farmacji i medycynie |
|
Elżbieta Mazur
„Upieszczanie ciała na śmierci skuteczność” – cielesność w poezji Anny Kamieńskiej |
|
Elżbieta Mikiciuk
„Święta anoreksja” i grzeszna seksualność? O ciele, nagości i erosie w malarstwie ikonowym |
|
Maria Wichowa
„Omnis caro faenum” (Iz 40,6). Refleksje o nędznej kondycji człowieka cielesnego w literaturze polskiego baroku |
|